16 Aralık 2009 Çarşamba

Barış Manço ve Cem Karaca beraber şarkı söylemişler haberim yok a dostlar!!



Küçüktüm o zamanlar...Barış Manço,İbrahim tatlıses,Nazan Şoray vs.nin(Albümdeki diğer şarkıcıların hatırlanmaması üzerine o şarkıcılara toplu halde vs. demek ne menem (Carlos menem)bir saygısızlıktır ki o nu ben yapıyorum şu anda, sonrasındada hepisinden özür diliyorum o bilmediğm şarkıcılardan.)şarkılarının olduğu bir albüm geçmişti elime.Albüm dediğim üzerinde karışık yazan, gerçekten karışık bir şekilde yazılmış ve silinmiş bir kısmı bulunan etiketli bir kasetti.Bizim köydeki evde yıllardır bulunan kocaman teybe ki o teyp istesen füze fırlatma rampası olarak kullanılabilecek kadar devasa bir aletti.
Neyse o teyp hiç kaset yüzü görmemişti.Kasetle aralarında organik bir bağ bulmak imkansızdı.İşte ben üzerinde karışık yazan kaseti zorlada olsa teybin o namahrem kutucuğuna yerleştirdiğimde cazır cazır seslerin ardından İbrahim Tatlıses'in sanırım bir kadınlar matinesinde söylediği hareketli türkü çalmaya başladı.Özürlerimi kabul edin lütfen hatırlamıyorum.Zaten bunları yazmamın sebebi de o kasetten hatırladığım tek şarkı üzerine.Eğer diğerlerini hatırlasaydım bu yazı olmazdı zaten.O şarkı ardından bir kaç şarkı ve sonrasında geri sarma tuşunu keşmetmemle defalarca dinlediğim o şarkı.
''İşte hendek işte deve''.....Barış Manço ile o yaz tanışmıştım.Ve çok sevmiştim.Sadece o şarkısı bile bana onu sevdirmeye yetmişti.Televizyonda siyah bez görüntüler eşliğinde yüzükleri ve onu gördüğümdeyse hayalimdeki adamla hemen hemen aynı sıfatları taşıması pek bi hoşuma gitmişti.(yada daa önce resmini falan gördüm bilinç altıma yer etti.sonrasında bu durum beni kendi kendime gururlandırdı)
Aradan yıllar geçtiğinde Cem Karaca ile de tanışacaktım.Sonra yine yıllar geçecek ve ikisinin arasında çeşitli sebeblerden dolayı soğuk rüzgarlarestiğini duyacaktım.Belkide efsaneydi ama onlar yinede Fenerbahçe ve galatasaray dı her daim.Tamam bağlıyorum.Geçen gün youtube da geziyorum.Hava soğuk ve yağmurlu..Barış Manço yazdım ve beraber söyledikleri o şarkıya rastladım.Yaa evet beraber şarkı söylemişler a dostlar haberim yok.Yüzümde anlamsız bir gülümseme dinnedim onnarı güzel güzel...
Ben Cem Karacayı da çok sevdim Barış Manço'yu da ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder